Thursday, October 21, 2021

Rph Mengecam Bunyi Haiwan - Rph Gambar Haiwan Huda : St 3.4.5 mengecam tempat tinggal haiwan pse 2.2.2 menunjukkan semangat dan sifat.

Pada akhir pengajaran, murid dapat : Bm 1.3.4 mendengar, mengecam dan menyebut perkataan. Murid pernah mendengar bunyi haiwan. (st 3.4.2) mengecam bunyi haiwan yag biasa dijumpai. St 3.4.5 mengecam tempat tinggal haiwan pse 2.2.2 menunjukkan semangat dan sifat.

Bunyi menangis, ketawa, batuk, menjerit, menyanyi. Contoh Rph Dunia Muzik Tahun 3 Pdf
Contoh Rph Dunia Muzik Tahun 3 Pdf from imgv2-1-f.scribdassets.com
St 3.4.5 mengecam tempat tinggal haiwan pse 2.2.2 menunjukkan semangat dan sifat. (st 3.4.2) mengecam bunyi haiwan yag biasa dijumpai. Langkah/ masa menyatakan hasil tambah . Bunyi menangis, ketawa, batuk, menjerit, menyanyi. Murid mendengar menyanyi lagu bunyi lagu bunyi haiwan dan haiwan. (st 3.4.6) mengumpulkan haiwan mengikut habitatnya. Bm 1.3.4 mendengar, mengecam dan menyebut perkataan. Pada akhir pengajaran, murid dapat :

Pada akhir pengajaran, murid dapat :

Pada akhir pengajaran, murid dapat : 1) murid dapat mengecam bunyi dan menyebut tiga nama haiwan jinak yang terdapat di dalam gambaryang. St 3.4.5 mengecam tempat tinggal haiwan pse 2.2.2 menunjukkan semangat dan sifat. Biasa mendengar dan mengecam bunyi haiwan insyaallah pada akhir pembelajaran murid akan dapat: (st 3.4.2) mengecam bunyi haiwan yag biasa dijumpai. Meniru bunyi haiwan yang disebut oleh guru. Bm 1.3.4 mendengar, mengecam dan menyebut perkataan. A) mengecam bunyi pelbagai haiwan dalam persekitaran dengan betul dan teliti. (kti 2.1.8) menyanyi lagu dengan iringan muzik. Murid pernah mendengar bunyi haiwan. (st 3.4.6) mengumpulkan haiwan mengikut habitatnya. Bm 1.3 mendengar dan mengecam bunyi bahasa. Murid diminta untuk mengajuk dan mengecam bunyi haiwan.

1) murid dapat mengecam bunyi dan menyebut tiga nama haiwan jinak yang terdapat di dalam gambaryang. St 3.4.5 mengecam tempat tinggal haiwan pse 2.2.2 menunjukkan semangat dan sifat. (st 3.4.2) mengecam bunyi haiwan yag biasa dijumpai. Biasa mendengar dan mengecam bunyi haiwan insyaallah pada akhir pembelajaran murid akan dapat: Pada akhir pengajaran, murid dapat :

Bm 1.3 mendengar dan mengecam bunyi bahasa. Rph Bunyi Haiwan
Rph Bunyi Haiwan from cdn.slidesharecdn.com
Murid pernah mendengar bunyi haiwan. (st 3.4.2) mengecam bunyi haiwan yag biasa dijumpai. Meniru bunyi haiwan yang disebut oleh guru. Bm 1.3 mendengar dan mengecam bunyi bahasa. (kti 2.1.8) menyanyi lagu dengan iringan muzik. Murid ditayangkan video mengecam bunyi haiwan oleh guru. Bunyi menangis, ketawa, batuk, menjerit, menyanyi. Biasa mendengar dan mengecam bunyi haiwan insyaallah pada akhir pembelajaran murid akan dapat:

(st 3.4.6) mengumpulkan haiwan mengikut habitatnya.

Langkah/ masa menyatakan hasil tambah . •murid mengecam bunyi di persekitaran sekolah seperti. Biasa mendengar dan mengecam bunyi haiwan insyaallah pada akhir pembelajaran murid akan dapat: Pada akhir pengajaran, murid dapat : Murid diminta untuk mengajuk dan mengecam bunyi haiwan. Bunyi menangis, ketawa, batuk, menjerit, menyanyi. (st 3.4.2) mengecam bunyi haiwan yag biasa dijumpai. Murid ditayangkan video mengecam bunyi haiwan oleh guru. Bm 1.3 mendengar dan mengecam bunyi bahasa. 1) murid dapat mengecam bunyi dan menyebut tiga nama haiwan jinak yang terdapat di dalam gambaryang. St 3.4.5 mengecam tempat tinggal haiwan pse 2.2.2 menunjukkan semangat dan sifat. Meniru bunyi haiwan yang disebut oleh guru. (st 3.4.6) mengumpulkan haiwan mengikut habitatnya.

Pentaksiran (kriteria kejayaan murid ) o . A) mengecam bunyi pelbagai haiwan dalam persekitaran dengan betul dan teliti. Biasa mendengar dan mengecam bunyi haiwan insyaallah pada akhir pembelajaran murid akan dapat: Bunyi menangis, ketawa, batuk, menjerit, menyanyi. (kti 2.1.8) menyanyi lagu dengan iringan muzik.

Murid diminta untuk mengajuk dan mengecam bunyi haiwan. 2 Docx Rancangan Pengajaran Harian Slot Aktiviti Pembelajaran 50 Minit Sains Awal Kelas Prasekolah Makmur 2 Tarikh Hari 10 September 2018 Isnin Masa Course Hero
2 Docx Rancangan Pengajaran Harian Slot Aktiviti Pembelajaran 50 Minit Sains Awal Kelas Prasekolah Makmur 2 Tarikh Hari 10 September 2018 Isnin Masa Course Hero from www.coursehero.com
1) murid dapat mengecam bunyi dan menyebut tiga nama haiwan jinak yang terdapat di dalam gambaryang. Murid diminta untuk mengajuk dan mengecam bunyi haiwan. Bunyi menangis, ketawa, batuk, menjerit, menyanyi. Bm 1.3 mendengar dan mengecam bunyi bahasa. •murid mengecam bunyi di persekitaran sekolah seperti. St 3.4.5 mengecam tempat tinggal haiwan pse 2.2.2 menunjukkan semangat dan sifat. (st 3.4.2) mengecam bunyi haiwan yag biasa dijumpai. Bm 1.3.4 mendengar, mengecam dan menyebut perkataan.

Pada akhir pengajaran, murid dapat :

Murid ditayangkan video mengecam bunyi haiwan oleh guru. Bm 1.3 mendengar dan mengecam bunyi bahasa. •murid mengecam bunyi di persekitaran sekolah seperti. Pentaksiran (kriteria kejayaan murid ) o . Pada akhir pengajaran, murid dapat : Bm 1.3.4 mendengar, mengecam dan menyebut perkataan. St 3.4.5 mengecam tempat tinggal haiwan pse 2.2.2 menunjukkan semangat dan sifat. Murid diminta untuk mengajuk dan mengecam bunyi haiwan. Murid mendengar menyanyi lagu bunyi lagu bunyi haiwan dan haiwan. 1) murid dapat mengecam bunyi dan menyebut tiga nama haiwan jinak yang terdapat di dalam gambaryang. Langkah/ masa menyatakan hasil tambah . (kti 2.1.8) menyanyi lagu dengan iringan muzik. Biasa mendengar dan mengecam bunyi haiwan insyaallah pada akhir pembelajaran murid akan dapat:

Rph Mengecam Bunyi Haiwan - Rph Gambar Haiwan Huda : St 3.4.5 mengecam tempat tinggal haiwan pse 2.2.2 menunjukkan semangat dan sifat.. (st 3.4.2) mengecam bunyi haiwan yag biasa dijumpai. Pentaksiran (kriteria kejayaan murid ) o . Bunyi menangis, ketawa, batuk, menjerit, menyanyi. •murid mengecam bunyi di persekitaran sekolah seperti. Murid diminta untuk mengajuk dan mengecam bunyi haiwan.

BERITA LENGKAP DI HALAMAN BERIKUTNYA

Halaman Berikutnya